Topa contra diversos cotxes i intenta agredir una conductora a Sant Lluís
S'investiguen les causes de l'accident

S'ha detingut als dos tripulants de l'embarcació, un veler d'uns 18 metres d'eslora
El servei de Vigilància Duanera i agents de la Policia Nacional, de la central de la Udyco i també agents d’aquesta unitat d’Eivissa, han participat en una operació contra el narcotràfic, la més important enguany contra el tràfic de drogues a les Pitiüses.
Ni Vigilància Duanera i Policia Nacional han volgut donar xifres aproximades de la quantitat de droga interceptada, però sí que es tractaria d’una gran quantitat d’haixix. El veler ha estat detectat navegant en aigües internacionals, a prop de les Pitiüses, i la patrullera ‘Paiño’ de Vigilància Duanera l’ha abordat a alta mar i després custodiat fins al port de Vila, on ha arribat aquest matí.
S’ha detingut als dos tripulants de l’embarcació, un veler d’uns 18 metres d’eslora.
S'investiguen les causes de l'accident
En arribar els sanitaris d'emergències, han trobat el presumpte agressor ferit per arma de foc i l'han traslladat en estat greu a l'Hospital de Son Espases
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables