Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
El manacorí ha superat Bedene per 6-1 i 6-3. El rival demà a vuitens serà el rus Khachanov
Entre la imatge de Rafel Nadal botant a la pista i aquesta celebrant la victòria no ha passat ni una hora i mitja. El número 1 del món ha liquidat l’eslovè Beden en tot just 78 minuts. El mancorí ha fet la primera passa cap el seu onzè títol al Principat passant per damunt del seu rival.
El primer set ha estat un monòleg. El 6-1 que ha firmat Nadal ho diu tot. De fet, no ha cedit ni un sol break en tot el partit, i ha guanyat un 47 per cent dels punts que ha disputat quan restava.
La segona mànega ha estat una mica més igualada que la primera. Fins que al setè joc, Nadal ha romput el servei a Beden i ha posat el partit costa avall. Amb el servei, el vigent campió del torneig ha arribat al 5-3. Al novè joc de la mànega, Nadal ha decidit liquidar el matx (per no repetir “partit”). Aquest ha estat el punt que ha tancat el duel. Serveix Beden amb avantatge per a Nadal, que resta, i Beden l’envia a la xarxa. Al final, 6-1 i 6-3 en hora i devuit minuts. Demà, a vuitens, l’espera el rus Karen Khatchanov. El número 38 del món ha superat Gilles Simon per un doble 6-2. Nadal i Khatchanov s’han enfrontat dues vegades; les dues l’any passat, i a les dues va guanyar el mallorquí.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost