Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Unix Gala, de Torrellafuda, Vaca Gran Campiona del 2025
Alaior ha posat el punt final a la 37a edició de la Fira del Camp de Menorca. Ho ha fet, com sempre, amb un gran èxit de participació i visitants, i amb més nivell que mai.
La gran protagonista d’enguany és: Unix Gala. La vaca més polida de tot Menorca, que ha aconseguit enguany la corona de Gran Campiona i Adulta Campiona. El seu pagès és Ignasi Moll, de la finca de Torrellafuda de Ciutadella, que han aconseguit fins a cinc guardons.
Ver esta publicación en Instagram
Els premis han estat molt repartits, però si una finca també ha arrasat en aquesta 37a edició ha estat Binillubet, des Mercadal. S’ha enduit sis dels 25 premis del concurs morfològic.
Enguany hi han participat 31 finques amb 184 animals, amb un nivell cada vegada més alt, que –segons els experts– com el jutge internacional, Giuseppe Beltramino, traspassa fronteres.
I cap menorquí s’ho ha volgut perdre. La Fira del Camp, la festa del sector primari, ja ha tancat les portes. Ara toca dir-los, adeu i fins a l’any que ve.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"