L'operatiu ha requerit l'actuació d'operaris d'Emaya i Endesa perquè els acusats, suposadament, s'havien connectat a la xarxa d'aigua i electricitat de manera fraudulenta
En els escorcolls s'hi han intervingut més de 500 plantes de marihuana
129Agents de la Policia Nacional han detingut tres persones en una operació contra el tràfic de drogues a diferents punts de les barriades de Son Gotleu i de la Soledat Nord. La Policia Nacional du a terme diferents escorcolls a quatre habitatges sospitosos d’albergar-hi plantacions de marihuana a Palma. Es tracta d’una operació contra el tràfic de drogues dirigida pel Grup II de la Udyco de la Policia Nacional en col·laboració amb la Policia Local i amb el suport de la UPR contra el narcotràfic.
Els agents han escorcollat quatre habitatges i en tres d’ells hi han intervingut més de 500 plantes de marihuana. De moment, hi ha tres detinguts. L’operatiu ha requerit l’actuació d’operaris d’Emaya i Endesa perquè els acusats, suposadament, s’havien connectat a la xarxa d’aigua i electricitat de manera fraudulenta.
L’operació continua en marxa als diferents carrers de Son Gotleu i de la barriada de la Soledat Nord i no es descarten més detencions.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Una altra persona ferida roman ingressada a l'UCI de Can Misses i una altra es troba a un centre privat
L'APIMA diu que la situació genera preocupació entre les famílies i FAPA critica que s'ha retirat l'ordre per fer una inspecció mèdica al mestre