El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
En els darrers 55 anys han desaparegut 9,6 bilions de tones de gel
L’aigua dels oceans creix cada any prop de 3 mil·límetres. I entre un 25 i un 30% és per mor del canvi climàtic, en concret al desgèl de les glaceres.
És una de les conclusions d’un estudi que publica la revista Nature sobre l’augment dels oceans des de l’any 1961. En aquests 55 anys, han desaparegut 9,6 bilions de tones de gel.
L’estudi alerta que el desgel s’ha accelerat des de l’any 2006. Si continua a aquest ritme, gran part del volum de les glaceres actuals podria haver desaparegut a la segona meitat de segle.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits