Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El 2022 es produïren 2.186 tones de sobrassada de Mallorca amb el segell IGP
No totes les sobrassades i botifarrons produïts a Mallorca s’han elaborat amb carn d’aquí. Les sequeres freqüents dels darrers anys que ha provocat el canvi climàtic encareixen i dificulten el manteniment de les guardes de porcs.
Algunes indústries asseguren que no hi ha porc suficient a l’illa per elaborar tant d’embotit i, per això, empren carn de fora. Tot i això, hi ha alguns productors que resisteixen i n’elaboren només amb carn local. És el cas de la fàbrica Bon Gust, que tenen granges pròpies.
Ara, és tradicionalment l’època en què el sector fa la major part de la producció d’embotits. Els darrers anys, però, la sobrassada ha trobat a l’estiu un augment en les vendes, ja que el turista nacional se n’endú com a regal.
Segons l’IGP Sobrassada de Mallorca, el 2022 hi havia 17 empreses inscrites i 9 de porc negre que en total produïren 2.186 tones, un 3,4% més que el 2021.
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes