Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El ministre ha visitat alguns dels policies ferits en les protestes
El ministre de l’Interior en funcions, Fernando Grande-Marlaska, ha defensat que hi ha “proporcionalitat” en l’actuació de les forces i cossos de seguretat de l’Estat i ha reclamat al president de la Generalitat, Quim Torra, i al Govern que condemni la violència.
Després de reunir-se amb el conseller d’Interior de la Generalitat, Miquel Buch, per a abordar els disturbis d’aquesta setmana a Catalunya durant les protestes contra la sentència del 1-O.
Grande-Marlaska també ha visitat, juntament amb la delegada del Govern a Catalunya, Teresa Cunillera, a agents de la Policia Nacional ferits en les protestes, que es troben a l’Hospital Sagrat Cor de Barcelona.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi