Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
Hi haurà més de 5.000 efectius per controlar tota la seguretat
El ministre de l’Interior en funcions, Fernando Grande-Marlaska ha visitat avui migdia el centre d’operacions que s’ha d’encarregar de tota la seguretat durant la Cimera del Clima. Al centre de coordinació operatiu estan presents representants de diversos organismes nacionals i internacionals, polítics, de cossos de seguretat i emergència, entre d’altres.
Durant els 10 dies que durarà la cimera, es reuniràn 29.000 inscrits i altes personalitats polítiques de tot el món, inclosos 50 caps d’Estat.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres