Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Anar pel carrer en banyador, remoure els contenidors de fems o banyar-se a les fonts decoratives són altres dels comportaments sancionats a l'ordenança del municipi
Anar pel carrer en banyador, remoure els contenidors de fems o banyar-se a les fonts decoratives. Són alguns dels comportaments sancionats a l’ordenança de convivència ciutadana de Santa Eulària des Riu, a Eivissa.
Fer grafits a les façanes, no recollir els excrements de les mascotes o sortir sorollosament dels locals d’oci nocturn. Són les infraccions més conegudes pels veïns de Santa Eulària com, per exemple, la d’estendre la roba de manera que aquesta pugui ser vista des del carrer.
Segons l’ordenança municipal, els veïns tenen l’obligació de mantenir les tanques i altres elements metàl·lics lliures d’òxid. Però, en canvi, tenen prohibit regar les plantes que hi ha als balcons durant el dia.
Les mascotes no poden estar als patis, terrasses o balcons a partir de les 22 hores. Els adults amb esperit jove no poden pujar als gronxadors i tobogans. I tot i que la calor sigui forta, queda prohibit banyar-se a les fonts, així com caure en la temptació d’anar en banyador pel carrer.
Es tracta d’infraccions lleus amb sancions entre els 100 i els 750 euros. Més car surt gravar els tronc dels arbres, una demostració d’amor que pot costar fins a 1.500 € de sanció al municipi.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç