Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

Aquesta oda contra el racisme ha aconseguit també l'Oscar al millor guió original i el de millor actor de repartiment per Mahershala Alí
‘Green Book‘, de Peter Farrely, s’ha enduit l’Oscar a la millor pel·lícula. La cerimònia d’enguany ha estat la primera sense presentador en dècades. Aquesta oda contra el racisme ha aconseguit també l’Oscar al millor guió original i el de millor actor de repartiment per Mahershala Alí.
El guardó a millor guió adaptat ha estat per a Spike Lee, amb una altra història contra el racisme.
Tres estatuetes se‘n va endur el mexicà Alfonso Cuarón per “Roma“: la de millor director, millor fotografia i millor pel·lícula estrangera.
Amb tot, un altre espanyol, Rodrigo Sorogoyen, torna a casa de buit. El seu curt ‘Madre‘, no va aconseguir la glòria. Tampoc no l’aconseguia l’eterna nominada Glenn Close.
L’Oscar a la millor actriu va ser per a Olivia Colman, per ‘La favorita‘,gran derrotada, només aconseguia una estatueta, tot i tenir 10 nominacions.
Favorita era Lady Gaga i s’endugué l’Oscar a millor cançó per ‘Shallow‘. Amb Bradley Cooper a l’escenari, emocionaren en directe.
L’altra música que va sonar va ser la de ‘Bohemian Rapsody‘. La història de Queen s’endugué 4 Oscars… entre ells, un per a Rami Malek, per la seva interpretació de Freddy Mercury.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta