Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
L'eslovac assumeix amb naturalitat la seva responsabilitat i sap que té la confiança de Javier Aguirre
Gran part de les opcions de guanyar la Copa passen per mantenir la porteria a zero i aquí entra a escena Dominik Greif. A la fi, el porter eslovac ha pogut demostrar la seva qualitat i seguretat sota pals. Greif fa els anys justament dissabte i ja vos podeu imaginar quin és el regal que ha demanat.
Dominik Greif és l’home de la Copa i està més que preparat per a la gran final. Ho diu després de superar el seu particular calvari amb les lesions.
Aquesta Copa és la seva taula de salvació, i ha permès a Greif demostrar el porter que és.
L’eslovac assumeix amb naturalitat la seva responsabilitat i sap que té la confiança de Javier Aguirre.
Greif va ser clau a la tornada de semifinals contra la Reial Societat. Va aturar un llançament a Brais abans del descans i un altre a Oyarzábal a la tanda de penals, però defuig d’etiquetes.
Dominik Greif ha recuperat el somriure. I la rialla es pot eixamplar si es guanya la Copa.
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes