Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
L'eslovac assumeix amb naturalitat la seva responsabilitat i sap que té la confiança de Javier Aguirre
Gran part de les opcions de guanyar la Copa passen per mantenir la porteria a zero i aquí entra a escena Dominik Greif. A la fi, el porter eslovac ha pogut demostrar la seva qualitat i seguretat sota pals. Greif fa els anys justament dissabte i ja vos podeu imaginar quin és el regal que ha demanat.
Dominik Greif és l’home de la Copa i està més que preparat per a la gran final. Ho diu després de superar el seu particular calvari amb les lesions.
Aquesta Copa és la seva taula de salvació, i ha permès a Greif demostrar el porter que és.
L’eslovac assumeix amb naturalitat la seva responsabilitat i sap que té la confiança de Javier Aguirre.
Greif va ser clau a la tornada de semifinals contra la Reial Societat. Va aturar un llançament a Brais abans del descans i un altre a Oyarzábal a la tanda de penals, però defuig d’etiquetes.
Dominik Greif ha recuperat el somriure. I la rialla es pot eixamplar si es guanya la Copa.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora