La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
Detingut el conductor del totterreny, un home irlandès que ha donat positiu en la prova de drogues
605
La policia ha detingut el conductor del totterreny que avui ha envestit tres joves que passejaven per la vorera davant la platja des Pouet. Una jove ha mort i les altres dues romanen ingressades en centres sanitaris.
Després de fer-li la prova d’alcholol i drogues, el conductor, un home de nacionalitat irlandesa, ha donat positiu, segons a informat l’Ajuntament de Sant Josep, les diligències apunten que l’home hauria pres òxid nitrós instants abans de l’accident. Se li imputa un delicte de conducció temerària i sota els efectes de les drogues, dos més homicidi i lesions greus per imprudència greu.
Recordem que l’accident ha passat a les 11 del matí en la frontera entre els municipis de Sant Antoni i Sant Josep, finalment la policia local de Sant Josep s’ha fet càrrec de la investigació. Segons ha informat el servei de salut una de les joves, britànica de 23 anys, ha ingressat a urgències de Can Misses i es troba conscient i estable, mentre que les altres dues estan a la Policlínica del Rosario, una malhauradament ha mort i l’altre es troba en estat crític segons ha informat el centre sanitari.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia