Un pare de Menorca per gestació subrogada reclama un document de viatge per la filla des de Kazakhstan
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
Els grups ecologistes coincideixen a exigir el text que ha de protegir la planta
SOS Posidònia denuncia a les xarxes socials un nou fondeig d’un iot sobre posidònia just a davant la costa de Bendinat. Els grups ecologistes coincideixen a exigir al Govern l’aplicació del decret que ha de protegir la planta, tot i les esmenes exigides pel Consell Consultiu divendres passat.
El Govern explica que el departament jurídic està analitzant l’informe i fent feina per respondre al mes aviat possible. La Conselleria de Medi Ambient no descarta que aquest estiu mateix el decret ja sigui efectiu.
Se sent enganyat per l'agència i abandonat pel Consolat espanyol
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments