El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Creu Roja Balears ha col·laborat amb 137 empreses el 2018 per oferir contractes i pràctiques als usuaris
Creu Roja Balears ha ajudat durant el 2018 a més de 1.100 persones vulnerables de les Illes a millorar les seves possibilitats de trobar una feina. Persones immigrants, joves sense qualificació i majors de 50 anys n’han estat els principals beneficiaris.
Hem parlat amb una d’aquestes persones i ens ha contat la seva experiència. Guadalupe als 49 anys es va quedar a l’atur durant la crisi i gràcies a l’ajut de la Creu Roja ha aconseguit una nova feina. El pla d’ocupació d’aquesta ONG va disposar l’any passat de la col·laboració de 137 empreses, que oferiren contractes o pràctiques als usuaris, i 12 voluntaris de l’entitat.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle