Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
A més de l'exresponsable de l'Autoritat Portuària, també estan citats 18 testimonis
143
L’expresident de l’Autoritat Portuària Joan Gual de Torrella haurà de declarar com a investigat davant la jutgessa el pròxim dia 4 d’octubre. Gual de Torrella és el principal investigat per les presumptes irregularitats en la concessió d’amarraments i contractes en els ports de l’Arxipèlag.
El mateix dia, la jutgessa del jutjat d’instrucció número 3 de Palma ha citat a declarar l’exdirector de l’Autoritat Portuària, Juan Carlos Plaza; i l’advocada de l’estat i assessora jurídica de l’ens, Dolores Ripoll. Abans del torn dels investigats, aquest mes de juliol la jutgessa Martina Mora també interrogarà 18 testimonis.
Aquestes declaracions arriben després que el jutjat d’instrucció número 3 de Palma ha aixecat una part del secret sumarial. S’investiga la concessió de 154 amarraments del port de Maó a una societat formada per empreses menorquines. La jutgessa veu indicis sòlids que Joan Gual de Torrella va manipular el concurs. El jutjat calcula que es varen deixar d’ingressar 300.000 euros en taxes per afavorir la societat d’empreses menorquines Marina Asmen.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús