Ha mort Xisco Quesada, el jove mallorquí que va commoure les xarxes mostrant el seu dia a dia amb el càncer
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El Palma Futsal necessita guanyar aquest dimecres al Jaén per forçar el tercer i definitiu partit de les semifinals
Guanyar per no donar la temporada per finalitzada. No hi ha més. El rival és tot un os: el Jaén. I l’escenari tampoc no és el més favorable. S’espera que l’Olivo Arena estigui ple a vessar i es converteixi en una olla de pressió. Guanyar semblaria una quimera si no fos perquè el Mallorca Palma Futsal està acostumat a capgirar situacions adverses. I no ho oblidem, els d’Antonio Vadillo són campions d’Europa.
De moment, però, aquesta temporada el conjunt mallorquí no sap que és guanyar enfora del Palau de Son Moix al Jaén. N’ha disputat dos: el primer va ser a la lliga, el passat mes de desembre. Un enfrontament que acabà amb empat a dos. L’altra vegada que s’han vist les cares va ser a Granada, als quarts de final de la Copa d’Espanya. Després de l’empat a UN al temps reglamentari, el matx es decidí a la tanda de penals. Aquí els andalusos varen estar més encertats que els mallorquins, que fallaren dos llançaments.
A tot això li hem de sumar el darrer precedent entre el Mallorca Palma Futsal i el Jaén. Al primer partit d’aquesta eliminatòria pel títol els de Vadillo varen caure golejats 2 a 5 contra els de David Rodríguez, en un enfrontament ple d’imprecisions dels illencs.
Per tant, s’haurà de fer molta feina si el Mallorca Palma Futsal vol aixecar l’eliminatòria. Però ja ho diuen, tot està per fer i tot és possible.
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals