Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
El Grup Especial d'Activitats Subaquàtiques també cercat a l'interior d'un pou, sense cap resultat
Agents de la Guàrdia Civil han dut a terme durant tot el dia un exhaustiu registre d’una casa a Sant Antoni de Portmany a la recerca d’alguna pista per trobar a Núria Ester Escalante, la dona alacantina de 52 anys que va desaparèixer el passat 31 d’octubre.Es tracta d’una casa ocupa que es troba a l’avinguda de Portmany.
El Grup Especial d’Activitats Subaquàtiques també cercat a l’interior d’un pou, sense cap resultat. A més l’helicòpter de la Guàrdia Civil porta des de dijous sobrevolant la zona a la recerca d’alguna pista sobre el seu parador.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre