Minut de silenci a Felanitx per la dona finada durant la tempesta
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La Guàrdia Civil adverteix que la gran majoria de "farmàcies en línia" situades a l'estranger no són legals
Vigilància Duanera i la Guàrdia Civil han requisat a l’aeroport de Palma diversos enviaments a particulars de Mallorca en els quals hi havia una gran quantitat de medicaments per als quals és necessari disposar de prescripció mèdica.
En un comunicat, la Guàrdia Civil informa que, segons la legislació vigent, només els medicaments que no necessitin recepta poden comprar-se lliurement en tota la UE. Els que requereixen de recepte mèdica no es poden adquirir a través d’enviaments de paqueteria.
La Guàrdia Civil adverteix que la gran majoria de “farmàcies en línia” situades a l’estranger no són legals i que els medicaments que es compren per Internet tenen una alta probabilitat de ser falsificacions.
Aquesta operació ha estat duta a terme pels agents de la Unitat d’Anàlisi de Risc (UAR) de Duana de Palma, en la qual treballen de manera conjunta efectius de la Guàrdia Civil i Vigilància Duanera.
Els medicaments interceptats en la terminal de càrrega de l’aeroport de Palma procedien de països de la zona euro, comprats a través d’Internet per particulars residents a Mallorca.
Els enviaments van ser retirats de les línies de classificació de paqueteria en detectar els agents que és necessari prescripció facultativa per a adquirir-los en les farmàcies.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Va morir aquest dimecres arrossegada per l'aigua
La droga entrava amagada dins de cotxes, que s'embarcaven en les línies marítimes regulars des de València o Barcelona
S'han intervingut 5 grans de "speed" i s'han aixecat més de 100 actes per consum o tinença de drogues