Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Hi haurà vigilància continuada durant la major part del dia a l'exterior de l'aeròdrom
La Guàrdia Civil se sumarà aquest estiu al control que realitza la Policia Local de Sant Josep dels taxistes pirata a l’aeroport d’Eivissa.
Segons ha explicat el Consell d’Eivissa, fins a final de setembre la vigilància serà continuada durant la major part del dia a l’exterior de les instal·lacions aeroportuàries, on, segons els taxistes denuncien, es practica la captació de clients per al transport il·legal.
A més, hi haurà informadors tant de les associacions de taxis i transportistes com d’AENA, per advertir els passatgers de l’existència d’aquests taxis pirata.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions