L’escena de la música electrònica local es fa un lloc al gran concert ‘Patrona’
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
Hi haurà vigilància continuada durant la major part del dia a l'exterior de l'aeròdrom
La Guàrdia Civil se sumarà aquest estiu al control que realitza la Policia Local de Sant Josep dels taxistes pirata a l’aeroport d’Eivissa.
Segons ha explicat el Consell d’Eivissa, fins a final de setembre la vigilància serà continuada durant la major part del dia a l’exterior de les instal·lacions aeroportuàries, on, segons els taxistes denuncien, es practica la captació de clients per al transport il·legal.
A més, hi haurà informadors tant de les associacions de taxis i transportistes com d’AENA, per advertir els passatgers de l’existència d’aquests taxis pirata.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Hi participen Alex Losa, Lady Gosya, Isaac Indart i Freenipples al costat dels internacionals Rudimenta i John Newman
El Pregó de les festes de la Mare de Déu de Gràcia serà aquest diumenge a les nou del vespre
L'Associació d'Empresaris d'Oci demanen més vigilància en aquesta zona