Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Els agents rastrejaven avui a la desembocadura del torrent de Buscastell
Pels volts de les cinc i mitja, el Grup d’Activitats Especials Subaquàtiques de la Guàrdia Civil continuava treballant al Torrent de Buscastell. Concretament a la seua desembocadura, a pocs metres d’on ens trobam ara mateix. A més a més, ja s’han escorcollat dues cases okupa, també a Sant Antoni de Portmany.
La investigació està sota secret judicial i la Benemèrita no n’ha oferit més dades.
La feina de la Guàrdia Civil sí que ha confirmat que la desaparició d’aquesta dona de 52 anys no va ser voluntària.
Des del vespre d’ahir hi ha quatre detinguts que encara no han passat a disposició judicial.
Nuria Escalante va venir a Eivissa des d’Alacant a mitjan octubre per buscar feina. La seua família no sap res d’ella des del passat 31 d’octubre, dia en què va desaparèixer.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes