L’UME acudirà a Eivissa, després d’uns ruixats que han fet aturar l’activitat al seu aeroport
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats

El PP sol·licitarà dilluns la compareixença del ministre d'Interior, Fernando Grande-Marlaska
La immigració ha centrat la visita a Mauritània del ministre d’Interior, Fernando Grande-Marlaska. Des del país africà, Marlaska ha destacat la importància de fer feina conjunta amb els països d’origen i trànsit d’immigrants, i estar vigilant que no es tornin obrir noves rutes per part de les màfies.
En resposta al president del Partit Popular, Pablo Casado, qui acusa el Govern d’afavorir un efecte crida, el ministre ha demanat lleialtat perquè, diu, la política migratòria és una qüestió d’estat. Teodoro García Egea, nou secretari general del PP, sol·licitarà dilluns la compareixença del ministre.
Ciutadans ha exigit més recursos. El líder del partit, Albert Rivera, ha estat a la tanca de Ceuta, des d’on també ha acusat el govern d’afavorir l’efecte crida.
L’Associació Espanyola de Guàrdies Civils diu que estan al límit. Reclamen més mitjans i personal.
Formentera també pateix les conseqüències de nous aiguats
Els aeroports han estat afectats pel mal temps
A les Pitiüses, la Conselleria d'Educació, a través d'Emergències, ha recomanat a les famílies cercar els seus infants a les escoles abans del migdia
La carretera vella entre Manacor i Sant Llorenç roman tancada