La veu del músic i compositor menorquí es combina amb les de Clara Gorrias i Neus Ferri per recrear l'atmosfera onírica dels poemes de Charlotte, Emily i Anne Brönte
Brönte, el darrer disc de Guiem Soldevila, ens brinda un viatge fascinant al cor de la poesia de les tres germanes que han ocupat un lloc central en la literatura anglesa del segle XIX: Charlotte, Emily i Anne Brontë. Tres veus que van traspassar limitacions literàries i de gènere a l’Anglaterra victoriana i que han esdevingut referents femenins i universals.
La producció incorpora violoncels, arpes, piano, sintetitzadors, contrabaix, guitarres i percussions. La veu de Guiem Soldevila es combina amb les de Clara Gorrias i Neus Ferri, tot aconseguint atmosferes úniques i irrepetibles. Un treball que converteix cada tema en un petit univers literari i musical.
Brönte, un disc conceptual i compacte que recorda la unitat de Nura, el segon disc de l’artista, basat en la musicació del llarg poema de Ponç Pons amb el mateix nom. Un disc amb un punt cinematogràfic, que vesteix una experiència literària i musical inoblidable.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració