Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Des de l'IMAS, lamenta la decisió del Govern pel que fa a la reubicació de 49 menors migrants de les Canàries
La presidenta del Govern, Marga Prohens, rebutja els plans de l’Executiu estatal de reubicar a les Balears 49 menors estrangers no acompanyats de les Canàries, Ceuta i Melilla dels 3.000 que per decret llei el Govern de Pedro Sánchez va acordar repartir. Prohens diu que farà ús de tots els mitjans que tengui al seu abast, com recórrer el decret del repartiment al Constitucional, perquè no es faci efectiu. L’argument és que els recursos disponibles a les Illes tant materials com humans estan sobrepassat des de fa temps per l’allau d’arribades d’embarcacions irregulars dels darrers anys.
En la mateixa línia, el president de l’Institut Mallorquí d’Afers Socials (IMAS), Guillermo Sánchez, apunta que està en joc la protecció dels menors i lamenta una vegada més la decisió de Pedro Sánchez, de qui diu que tracta aquests migrants com a mercaderia. Això obliga la institució insular, ha afegit, a canviar un model d’acollida per un d’emmagatzematge. Només de gener fins ara, a les Illes ja han arribat per via marítima més de 3.100 migrants.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç