L'home va ser traslladat d'urgència a l'hospital Vall d'Hebron de Barcelona per la gravetat de les cremades
Imatge del carrer on es va produir l'explosió de l'habitatge a Andratx. IB3
25Després de més d’un mes ingressat a la unitat de cremats de l’hospital Vall d’Hebron de Barcelona ha mort l’home de 53 anys que va resultar ferit greu després d’una explosió al seu habitatge a Andratx, el passat 4 de març. L’home va ser traslladat d’urgència a l’hospital català per la gravetat de les cremades, que afectaren el 90% del seu cos. Tot i el tractament, no ha pogut superar les ferides i finalment ha mort.
L’explosió de gas butà va esfondrar totalment l’habitatge on residia la víctima, al carrer del Nord del municipi andritxol. En el sinistre va resultar ferida una altra persona. Els investigadors van valorar com a hipòtesi principal que l’explosió fos provocada, de manera intencionada, per la mateixa víctima mortal.
El petit ha entrat d'urgència a l'Hospital Mateu Orfila, després que, segons les primeres hipòtesis, li hauria caigut damunt aigua bullent
Segons algunes fonts, l'edifici es trobava en mal estat i ara els tècnics municipals i els Bombers n'analitzaran l'estructura per esclarir per què s'ha esfondrat el sòtil