Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Durant els primers anys d'IB3, va conduir el programa 'Sa bona cuina de Paquita Tomàs'
La cuinera i modista mallorquina Paquita Tomàs ha mort a 81 anys. La seva família ha estat qui ha comunicat la tràgica notícia.
Tomàs va formar part dels inicis d’IB3 Televisió on va conduir el programa ‘Sa bona cuina de Paquita Tomàs’, un format d’èxit que la va fer molt popular arreu de les Illes Balears. El programa va estar sis anys en antena i va arribar a l’enregistrament de 1.408 capítols i altres milers de receptes de cuina diferents.
El primer programa de ‘Sa bona cuina de Paquita Tomàs’ es va emetre el 5 de setembre de 2005 i va estar en antena, diàriament, fins al 22 de juny de 2011.
Al programa especial amb motiu dels divuit anys d’IB3, en el capítol quatre, es va destacar el paper de Paquita Tomàs en la divulgació de la cuina a les Illes Balears a través de la televisió.
Pots recuperar el programa sencer aquí.
La seva primera aparició televisiva va ser el 1998 al concurs ‘Un menú de 7 estrellas’, presentat per Agustín Bravo a Antena 3, amb el qual va guanyar, entre altres premis, un apartament a Torrevella. Després d’aquell primer bot a la televisió, va participar en el programa ‘Planta baixa’ per a la cadena de televisió local Telenova.
El cel sigui…I en pau descansi…la seguia…pq m.agradava escoltar L’idioma mallorquí. Xxx
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061