Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Les similituds entre la nova marca comercial de la duquessa i l'escut porrerenc han aixecat polèmica
Hi ha molt de rebombori a Porreres, per les similituds del logo de la marca sobre estil de vida saludable de Meghan Markle -la dona del príncep Enric d’Anglaterra- i l’escut del poble. Les semblances són evidents: tots dos representen una palmera i, a cada banda, un ocell. La polèmica a Porreres està servida.
La batlessa del municipi, Francisca Mora, ha passat l’horabaixa fotografiant l’escut i cercant documentació que acrediti com és i la seva història. Mitjans nacionals i internacionals s’han interessat pel presumpte plagi de l’escut del poble per part de la marca comercial de Meghan Markle, la duquessa de Sussex.
La notícia publicada pel digital comarcal Tot Pla, s’ha estès ben aviat pel poble. El cas l’ha destapat una famosa youtuber i les comparacions entre una imatge i l’altra no s’han fet esperar.
L’Ajuntament diu que no emprendrà accions legals, però sí que requerirà formalment a l’empresa que deixi d’emprar la imatge. Si no la retiren, bromeja la batlessa, convidaran la dona del príncep Enric a fer una visita turística al poble perquè vegi com l’escut està representat a molts indrets de Porreres.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo