Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El nombre d'actuacions contra l'oferta turística il·legal s'ha triplicat enguany amb un total de 1.765 visites
El Consell de Mallorca posa el focus en els habitatges turístics il·legals reincidents i revisarà els expedients ja sancionats. Constata que dels 51 immobles revisats, 6 continuen llogant-los a turistes de manera il·legal. El conseller de Turisme de Mallorca, José Marcial Rodríguez, ha reconegut que “hi havia qui feia front a la sanció i no complia amb l’obligació de retirar l’habitatge del mercat”. Davant d’això, inspeccionaran també els 91 habitatges que ja han estat expedientats, tot i que hagin pagat la multa.
Per altra banda, han triplicat el nombre d’actuacions contra l’oferta turística il·legal amb 1.765 inspeccions i han obert 245 expedients d’infracció, un 10,3% més que al 2023. Sancions: dels 179 expedients sancionadors oberts, 78 s’han resolt, i suposen un total de 4,42 milions d’euros.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions