Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Primera reunió entre el Consell de Mallorca i la patronal de l'habitatge turístic
El Consell de Mallorca i la patronal del lloguer turístic han tingut una primera reunió per analitzar la regulació d’entrada de vehicles a Mallorca. Habtur, tot i que alaba la voluntat de consens de la institució insular, creu que la mesura pot perjudicar els seus clients, sobretot els turistes que s’allotgin a fora vila.
L’objectiu de la institució insular és consensuar la normativa abans d’elevar-la al ple. Uns tempos que fan preveure que la mesura no estarà llesta per aplicar-la aquesta pròxima temporada turística. Així i tot, asseguren, ja fan feina per preparar-ho tot per a quan s’aprovi.
Dins aquesta línia d’actuació, el conseller de Mobilitat ha avançat que dilluns es reunirà amb el Consell d’Eivissa per estudiar si el seu model es pot traslladar a Mallorca.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles