Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
La decisió crea jurisprudència i creuen que pot afavorir els contenciosos contra la zonificació de Palma, Mallorca i Menorca
Satisfacció a Habtur per la sentència del Tribunal Suprem a favor de l’associació canària del lloguer vacacional on avalen que no es pot regularitzar el turisme prohibint-ne un tipus d’oferta, com són els habitatges turístics, en zones del litoral.
L’Associació del Lloguer Turístic de les Balears creu que el dictamen, que crea jurisprudència, els dona esperança de cara als tres contenciosos que tenen interposats contra la zonificació turística de Palma, Mallorca i Menorca.
HABTUR-Balears, d’acord amb l’anul·lació de la decisió del Govern de Canàries
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes