Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Trump insta Israel a aturar els bombardejos sobre Ciutat de Gaza i sobre la Franja
El Govern d’Israel i Hamas podrien estar més a prop d’un acord de pau. Hamas ha acceptat alliberar els 48 ostatges israelians que romanen en el seu poder i ha demanat negociar alguns punts del pla de pau de Donald Trump.
Per part seva, l’exèrcit israelià demana a la població civil que no torni a la ciutat de Gaza “perquè encara està operant a la zona”. Afirma que ha passat a accions defensives. Israel ha continuat bombardejant Gaza, tot i la petició de Trump d’aturar immediatament.
A propòsit d’això, Josep Borrell, qui va ser alt representant de la Unió Europea per a Afers Exteriors i Política de Seguretat, va visitar divendres la Fundació Rubió de Maó. Borrell considera que les sancions comercials de la Unió Europea a Israel han estat del tot insuficients. Defensa que ell hauria suspès tot l’Acord d’Associació. Però hi ha posicions diferents entre els països membres. Considera, malgrat tot, que ara el més important “és aturar el bombardeig” i creu que l’acord dels Estats Units amb Israel i Hamas pot ser “una base per continuar treballant”.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya