Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

L'empresa mallorquina Travel Compositor presenta :Dora, una cabina interactiva, que ven serveis turístics
La manera de reservar un viatge o una experiència ha canviat molt gràcies a Internet, ara ho podem tenir tot a l’abast, amb només un clic. Però les agències de viatges asseguren que els clients continuen valorant l’atenció personalitzada. De fet, asseguren que “hi ha una pujada de confiança” i que els clients es “refien de l’experiència” per fer front a les demandes canviants de les aerolínies i la diversitat d’opcions.
El que més valoren els clients és la “comoditat i seguretat” en un moment en tot és pot fer en línia i hi ha múltiples opcions. De fet, la intel·ligència artificial també arriba a les reserves de viatges. És el cas de :Dora, una cabina interactiva, dissenyada per redefinir l’experiència de la compra turística.
Integra la inteligència artificial, avatars virtuals i el reconeixement de veu en un únic punt de venda intel·ligent. Ha estat dissenyat per a zones de gran afluencia, com són agències de viatges, hotels, aeroports, creuers o oficines d’informació turística.
Un projecte pilot, desenvolupat per l’empresa mallorquina Travel Compositor que sortirà a finals de juny al mercat.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella