Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
L'empresa mallorquina Travel Compositor presenta :Dora, una cabina interactiva, que ven serveis turístics
La manera de reservar un viatge o una experiència ha canviat molt gràcies a Internet, ara ho podem tenir tot a l’abast, amb només un clic. Però les agències de viatges asseguren que els clients continuen valorant l’atenció personalitzada. De fet, asseguren que “hi ha una pujada de confiança” i que els clients es “refien de l’experiència” per fer front a les demandes canviants de les aerolínies i la diversitat d’opcions.
El que més valoren els clients és la “comoditat i seguretat” en un moment en tot és pot fer en línia i hi ha múltiples opcions. De fet, la intel·ligència artificial també arriba a les reserves de viatges. És el cas de :Dora, una cabina interactiva, dissenyada per redefinir l’experiència de la compra turística.
Integra la inteligència artificial, avatars virtuals i el reconeixement de veu en un únic punt de venda intel·ligent. Ha estat dissenyat per a zones de gran afluencia, com són agències de viatges, hotels, aeroports, creuers o oficines d’informació turística.
Un projecte pilot, desenvolupat per l’empresa mallorquina Travel Compositor que sortirà a finals de juny al mercat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural