Un iot de 64 metres d’eslora encalla a una seca des Pujols, a Formentera
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament

Operació antidroga de la Guàrdia Civil a Mallorca i a altres punts d'Espanya i Colòmbia
L’escorcoll més exhaustiu de l’operació antidroga ‘Cròtal’, s’ha duit a terme en una finca ubicada al camí de sa Clota, a Lloseta. En el soterrani, la Guàrdia Civil hi ha descobert un laboratori de droga amb estris de tot tipus per tractar-la.
També hi han trobat 10 quilos de cocaïna d’alta puresa. Els agents han hagut de menester hores per aconseguir tot el material, que ara s’analitza. Durant l’operació ‘Cròtal’, en la qual hi han participat també membres del grup de rescat i seguretat procedents de València, s’hi han examinat altres immobles de Palma, com l’ubicat al carrer de Joan de Saridakis, a Marratxí i Capdepera. També s’ha actuat a Madrid i a Barcelona.
Fins aquest dimecres horabaixa, hi ha 15 persones detingudes. Tres a Colòmbia, tres a Barcelona i 9 a Mallorca, que s’han desplaçat a la comandància de la Guàrdia Civil de Palma. Aquesta operació antidroga, es va iniciar arran del decomís de 80 quilos de cocaïna trobats a un vaixell al port d’Algesires.
La droga procedia de Colòmbia amb destinació Mallorca. La Benemèrita no dona l’operació per tancada i no descarta que hi pugui haver més arrestats.
La propietat creu que no té danys estructurals i la vol extreure amb maniobres d'arrossegament
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions
Els protocols festius inclouen un règim sancionador que defineix les infraccions