Els Bombers hi estan a damunt, perquè les flames revifen
La nau que es va incendiar, aquest dissabte, al polígon de Can Valero s’haurà de tirar en terra. Així ho confirmen els Bombers de Palma, que aquest diumenge, cada dues hores, comproven que el foc no revifi, com ha ocorregut a primera hora del dematí.
L’espai està precintat i la Policia Científica hi ha estat cercant proves per saber com es va originar el foc. S’ha destruït un espai de 2.000 m². Recordam que a la nau hi havia material de neteja, molt inflamable.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"