Una vintena de persones acampen a la plaça d’Espanya de Palma per reclamar mesures en favor de l’habitatge
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
Esteve Barceló és el nou director insular de Medi Ambient
204
Esteve Barceló i Helena Vílchez ocuparan les dues direccions insulars que quedaven per omplir a Més per Menorca. Vílchez assumeix carreteres i, per tant, li correspon resoldre el conflicte existent en la reforma del tram de carretera general entre Maó i Alaior. És llicenciada en Geologia i té un màster en Sistemes d’informació geogràfica i cartografia.
Barceló, per la seva banda, serà responsable de Medi Ambient. És llicenciat en Biologia i especialitzat en Organismes i Sistemes per la Universitat de Barcelona.
Ara resten tan sols per nomenar els directors insulars de Promoció Turística i Serveis Generals, tots dos depenent del PSOE.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Està previst que aquest dimarts horabaixa celebrin una assemblea per decidir accions futures
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca