Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Esteve Barceló és el nou director insular de Medi Ambient
63
Esteve Barceló i Helena Vílchez ocuparan les dues direccions insulars que quedaven per omplir a Més per Menorca. Vílchez assumeix carreteres i, per tant, li correspon resoldre el conflicte existent en la reforma del tram de carretera general entre Maó i Alaior. És llicenciada en Geologia i té un màster en Sistemes d’informació geogràfica i cartografia.
Barceló, per la seva banda, serà responsable de Medi Ambient. És llicenciat en Biologia i especialitzat en Organismes i Sistemes per la Universitat de Barcelona.
Ara resten tan sols per nomenar els directors insulars de Promoció Turística i Serveis Generals, tots dos depenent del PSOE.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
A conseqüència de la col·lisió, tots dos vehicles s'han pres foc