Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Esteve Barceló és el nou director insular de Medi Ambient
Esteve Barceló i Helena Vílchez ocuparan les dues direccions insulars que quedaven per omplir a Més per Menorca. Vílchez assumeix carreteres i, per tant, li correspon resoldre el conflicte existent en la reforma del tram de carretera general entre Maó i Alaior. És llicenciada en Geologia i té un màster en Sistemes d’informació geogràfica i cartografia.
Barceló, per la seva banda, serà responsable de Medi Ambient. És llicenciat en Biologia i especialitzat en Organismes i Sistemes per la Universitat de Barcelona.
Ara resten tan sols per nomenar els directors insulars de Promoció Turística i Serveis Generals, tots dos depenent del PSOE.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols