Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'equip de Javi Zamora rep el Lucentum Alacant (diumenge, 18 h) i el suport del sisè jugador està assegurat; l'adeu de Jordan Davis crea dubtes, però la grada confia en la plantilla
Una de les claus del partit de diumenge a les 18 h, entre l’Hestia Menorca i el Lucentum Alacant, el penúltim classificat, serà la connexió de l’equip amb la grada. Una representació de la plantilla de l’Hestia ha sortit aquest dissabte al carrer per trobar-se amb els seus seguidors. És una manera d’acostar el projecte als aficionats, i ells mateixos ho han aprofitat per fer-se fotos i expressar-los suport per a la cita amb l’Alacant. El vestidor de Bintalfa és conscient de la importància del partit i també sap que, entre tots, supliran la baixa definitiva de Jordan Davis. Així ho ha manifestat l’ala-pivot sevillà David Gómez.
“Hem de guanyar i guanyarem” és el missatge, i així expressa el seu suport l’afició, un valor segur al pavelló de Bintalfa. El sisè jugador de l’Hestia manifesta certa preocupació per l’adeu de Jordan Davis i el seu talent anotador, però aposta per una victòria… això sí, amb patiment. Però, sobretot, té clar el que s’ha de fer demà: “Cridar i animar”.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte