CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Miguel Herrero de Miñón ha assegurat que és una errada tractar totes les comunitats de manera homogènia perquè "no ho són"
Un dels ‘pares’ de la Constitució Miguel Herrero de Miñón ha dit aquest dimecres a Palma que el model territorial que estableix la carta magna és defectuós.
Convidat pel Cercle Financer de les Balears, Herrero de Miñón ha dit que calen reformes en qüestions com el finançament autonòmic i ha assegurat que és una errada tractar totes les comunitats de manera homogènia perquè “no ho són”.
També ha afirmat que abans de la crisi política actual el més adient era equiparar la situació de Catalunya a la del règimen foral del País Basc, però que ara ja és impossible i allò fonamental és que Catalunya torni a la legalitat.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició