El ferit en els Jocs des Pla surt de l’UCI de Son Espases
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta

El director esportiu del club, Miki Ortiz, ha confirmat que el patrocinador complirà els dos anys de contracte
Amb la crisi provocada per mor del coronavirus hi ha molts de clubs que han perdut patrocinadors. Però n’hi ha alguns com l’Hestia Menorca que els mantenen.
En declaracions als micròfons d’IB3 Ràdio, el director esportiu del club, Miki Ortiz ha anunciat la continuïtat de la Fundación Hestia com a patrocinador principal de l’equip la propera temporada.
Sens dubte una gran noticia per al conjunt menorquí en un moment on tots els equips del bàsquet nacional tremolen per la falta de patrocinadors.
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren