Investiguen l’aparició de tres cadàvers surant en aigües de les Balears
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu

El director esportiu del club, Miki Ortiz, ha confirmat que el patrocinador complirà els dos anys de contracte
Amb la crisi provocada per mor del coronavirus hi ha molts de clubs que han perdut patrocinadors. Però n’hi ha alguns com l’Hestia Menorca que els mantenen.
En declaracions als micròfons d’IB3 Ràdio, el director esportiu del club, Miki Ortiz ha anunciat la continuïtat de la Fundación Hestia com a patrocinador principal de l’equip la propera temporada.
Sens dubte una gran noticia per al conjunt menorquí en un moment on tots els equips del bàsquet nacional tremolen per la falta de patrocinadors.
Un dels cossos ha estat localitzat a la platja de ses Estaques, a Santa Eulària des Riu
Segons assenyalen, la infraestructura condiciona el creixement d'un sector amb demanda, diuen, d'aquestes embarcacions recreatives de grans dimensions