Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Ja s'han retirat més de 3.500 entrades i el club distribuirà 2.500 aplaudidors per incrementar l'ambient de festa; Diego Ocampo i Ale Bortolussi, tècnic i jugador del Tizona, valoren la final per a IB3
Hestia Menorca i UBU Tizona es disputen el títol de Copa LEB Plata (dissabte, 19.30 h). Una edició que suposarà un rècord d’assistència a Bintalfa, des que el club recuperà la instal·lació per al bàsquet el 2017. A primera hora del matí, ja s’havien retirat més de 3.500 entrades. L’Hestia, per la seva part, distribuirà 2.500 aplaudidors entre els aficionats per incrementar la sonoritat i l’ambient de festa al Pavelló Menorca.
El tècnic Diego Ocampo, que ha competit a Menorca amb equips de LEB Or i ACB, ha dirigit la darrera sessió prèvia a la Copa. El Tizona, líder de la Conferència Oest i màxim anotador de la categoria, vol sumar la tercera Copa LEB Plata.
L’aler pivot argentí Alejandro Bortolussi té un compte pendent amb Bintalfa, de l’eliminatòria per pujar a l’ACB que va perdre amb el Breogán el 2012, però valora el potencial de l’Hestia. El Tizona sap que l’ambient li serà advers, però ho considera un valor afegit per a la final.
L’Hestia Menorca ha pres bona nota de les fortaleses del rival, que va renunciar a tres ascensos seguits a l’ACB la dècada passada, i està preparat per estrenar el seu palmarès, en paraules del seu capità Diego Alderete.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària