Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Creus i San Epifanio, llinatges il·lustres d'un rival candidat a estar entre els millors
L’Hestia Menorca rep diumenge, a partir de les dotze i mitja, L’Hospitalet. Un adversari de llinatges il·lustres com Creus o San Epifanio, que posarà a prova la capacitat de reacció de l’equip d’Oriol Pagès, després d’una derrota dolorosa a Gran Canària.
L’Hospitalet suma una victòria més que els menorquins. El vestidor insular, que té tots els jugadors disponibles, sap que ha de corregir aspectes clau si vol aspirar a guanyar. Entre ells, controlar el rebot a la cistella pròpia.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13