Detengut per apunyalar son pare i el padrí a Son Ferriol
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Els de Javi Zamora són la millor defensa i els millors rebotejadors, els catalans dominen l'atac i les pèrdues de pilota; Pitu Jiménez veu el vestidor en condicions de guanyar i oblidar la derrota amb el Cornellà
Les grades de Bintalfa acomiadaran l’any avui vespre, en una cita que ha de servir per curar la ferida produïda per la derrota al darrer segon davant el Cornellà. L’Hestia Menorca i el Mollet (20 hores) arriben al partit igualats amb sis victòries i quatre derrotes. El capità Jorge “Pitu” Jiménez veu el vestidor preparat per competir i guanyar, per oblidar la derrota de dissabte passat.
Serà un partit de contrastos. Els menorquins lideren el rànquing com a millor equip en defensa i el més rebotejador, mentre que els catalans presenten el millor atac i són els que menys pilotes perden.
El Mollet s’estrena a la categoria, però el tècnic Josep Maria Marsà disposa de jugadors contrastats: Carles Marzo, Marc Sesé, Ignasi Belver o José Coego, l’ex pivot membre del Menorca Bàsquet que va aconseguir el primer ascens a la Lliga ACB el 2005. El dominicà Yeikson Moreno, amb 15 punts per partit, és el jugador més destacat. Un altre duel de màxima exigència per a l’Hestia.
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El presumpte agressor roman a l'àrea de psiquiatria de Son Espases