Un pastor proposa reeducar les cabres assilvestrades per fer neta la marina
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Els de Javi Zamora són la millor defensa i els millors rebotejadors, els catalans dominen l'atac i les pèrdues de pilota; Pitu Jiménez veu el vestidor en condicions de guanyar i oblidar la derrota amb el Cornellà
Les grades de Bintalfa acomiadaran l’any avui vespre, en una cita que ha de servir per curar la ferida produïda per la derrota al darrer segon davant el Cornellà. L’Hestia Menorca i el Mollet (20 hores) arriben al partit igualats amb sis victòries i quatre derrotes. El capità Jorge “Pitu” Jiménez veu el vestidor preparat per competir i guanyar, per oblidar la derrota de dissabte passat.
Serà un partit de contrastos. Els menorquins lideren el rànquing com a millor equip en defensa i el més rebotejador, mentre que els catalans presenten el millor atac i són els que menys pilotes perden.
El Mollet s’estrena a la categoria, però el tècnic Josep Maria Marsà disposa de jugadors contrastats: Carles Marzo, Marc Sesé, Ignasi Belver o José Coego, l’ex pivot membre del Menorca Bàsquet que va aconseguir el primer ascens a la Lliga ACB el 2005. El dominicà Yeikson Moreno, amb 15 punts per partit, és el jugador més destacat. Un altre duel de màxima exigència per a l’Hestia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Posa en marxa un projecte que posa en valor la cabra menorquina i el seu potencial en la prevenció d'incendis forestals
Alguns establiments comercials quantifiquen les pèrdues en milers d'euros
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia