La Guàrdia Civil descobreix un narcopís a Son Servera i en deté tres homes
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
El programa +Infància ofereix serveis per a famílies vulnerables amb infants a càrrec
Na Karen Milena ha hagut d’agafar dos busos per arribar fins a la seu de la Fundació Sant Joan de Déu, a Palma, amb els seus tres fills. No és fàcil per a ella assistir a aquest espai familiar, però cada setmana fa l’esforç per ser-hi. Necessitava, sobretot, conèixer persones. Però, després de tot un any, ha guanyat també en autoconfiança. Se sent orgullosa de poder expressar lliurement el que pensa i sent.
Na Mayerly Isabel va començar a assistir a l’espai familiar pensant que seria només una xerrada sobre maternitat. “Després vaig trobar-hi persones i històries d’al·lotes similars a la meva”, reconeix, sorpresa.
Que es coneguin i facin pinya és un dels objectius de l’espai per a famílies vulnerables amb fills d’entre 0 i 3 anys (i un altre per a famílies que tenen infants entre 6 i 12 anys) que ofereixen la Fundació Sant Joan de Déu i la de Pere Tarrés. Parlen de temes relacionats amb la maternitat i la criança en l’espai íntim i segur que els crea la tècnica referent del programa, Vanessa Ojeda.
Aquest espai forma part del programa +Infància, finançat amb fons europeus a través de la Fundació la Caixa, que ofereix també altres serveis a famílies que hi arriben derivades de serveis socials o d’altres entitats. Enguany tot el programa ha atès 58 famílies (amb 85 menors). Als grups d’espai familiar hi han assistit 16 famílies (i 18 menors en total). Moltes d’elles es mostren interessades a seguir amb aquesta iniciativa al llarg del curs 25-26.
Un d'ells ha estat posat en llibertat, mentre que els altres dos passaran a disposició judicial, presumiblement, aquest dijous
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
L'AECC ha presentat la iniciativa 'Braçalets d'esperança' per visibilitzar la malaltia