L'home acusat d'atacar un nin de 12 anys, durant un partit a Lloseta, s'enfronta a un possible delicte de lesions
L’acusat d’atacar un nin de 12 anys, durant un partit a Lloseta, s’enfronta a un possible delicte de lesions. Antecedents de progenitors que perden els papers durant un partit, n’hi ha de destacats, a les Illes, com la brega multitudinària, entre pares, a Alaró, el 2017. Però també, de més recents.
Les Balears també han tengut rellevància d’àmbit estatal, en concret per agressions verbals i delicte d’odi en el futbol professional. L’aficionat responsable va ser condemnat a un any de presó i a la prohibició durant tres anys d’accedir a estadis.
Sigui en l’àmbit professional o d’esport base, els cossos de seguretat alerten: “Aquestes conductes s’han d’eliminar tant de la via pública com a esdeveniments esportius”.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Des de fa uns dies se'n poden veure en gran quantitat en el seu viatge migratori cap al nord d'Europa
El dispositiu, amb més d'un centenar d'agents de la Policia Nacional i la policia local de Palma, ha permès intervenir diverses substàncies estupefaents, doblers en efectiu i esbucar set punts de venda