Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
Seran tres i venen de Colòmbia d'una comunitat que du el nom de Fills de la Sagrada Família
“És imminent”, ha dit el bisbe de Mallorca. Hi tornarà a haver monges tancades a Sineu. Vendran de Colòmbia i seran tres, encara que progressivament se n’incorporaran més fins a arribar a vuit: “Hem tramitat els passaports i estam pendents dels permisos”, ha anunciat Sebastià Taltavull.
Pertanyen a una comunitat religiosa fundada a Barranquilla que du el nom de Filles de la Sagrada Família. Ja coneixen Sineu, perquè hi han estat dues vegades. L’anunci als sineuers el farà el mateix Taltavull aquest dijous, que és qui va prometre que les monges tornarien a Sineu després que se n’anassin les dues darreres el 2016.
L’Ajuntament celebra la notícia, però insisteix que s’ha de conciliar l’obertura al públic del Palau amb la vida religiosa, a la qual cosa el bisbe ha accedit, sempre respectant, ha dit, els costums religiosos. Aquestes incorporacions a Sineu no seran les úniques, sinó que en una altra tongada vendran monges, aquestes no de clausura, que ajudaran parròquies de la Part Forana i de Palma. No se sap encara on viuran, però sí que ha transcendit que venen de la Península.
Desallotgen els habitatges contigus que estan situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari