Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
El primer ministre japonès, Shinzo Abe, ha demanat un món sense aquest tipus d'armes
Avui fa 74 anys del bombardeig a Hiroshima. La ciutat japonesa s’ha reunit al Parc de la Pau i ha fet una crida als líders mundials, especialment al Japó, perquè s’uneixin al Tractat per a la Prohibició de les Armes Nuclears.
A l’acte, en què s’han recordat els supervivents de la bomba nuclear del 1945, el primer ministre japonès, Shinzo Abe, ha demanat un món sense aquest tipus d’armes que varen posar fi de forma immediata a la vida de més de 80 mil persones.
El primer ministre japonès, Shinzo Abe, també ha ofert unes paraules en la cerimònia en les quals s’ha referit a la meta d’aconseguir un món sense aquestes armes, però va evitar qualsevol referència al tractat.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle