Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Els coers de Tercera quedaren amb nou futbolistes a la mitja hora de partit
La jornada 36 de la Tercera balear es va encetar ahir amb el partit que disputaren el Mallorca B i el Son Verí. Golejada escandalosa, 12 a 0, dels de Julián Robles als d’Alejandro Figuerola, que quedaren amb nou jugadors a la mitja hora de partit.
Un duel del qual va ser testimoni directe el nou segon entrenador del Mallorca, Toni Amor, que va veure les evolucions dels joves del filial. Elías Chentouf, Ibrahim Diabaté i Jaume Tovar amb un doblet cadascún, Javi Llabrés, Pau Mascaró, Víctor Lázaro, Javier Albín, David Valverde i Julen Álvarez, varen ser els autors dels gols del filial mallorquinista.
Amb aquest triomf el Mallorca B segueix líder intractable de la Tercera balear amb 83 punts. Els de Julián Robles acumulen 29 partits consecutius sense perdre a la lliga.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil