Els fusters adverteixen del retrocés de la persiana, en favor del vidre i l’alumini
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els coers de Tercera quedaren amb nou futbolistes a la mitja hora de partit
La jornada 36 de la Tercera balear es va encetar ahir amb el partit que disputaren el Mallorca B i el Son Verí. Golejada escandalosa, 12 a 0, dels de Julián Robles als d’Alejandro Figuerola, que quedaren amb nou jugadors a la mitja hora de partit.
Un duel del qual va ser testimoni directe el nou segon entrenador del Mallorca, Toni Amor, que va veure les evolucions dels joves del filial. Elías Chentouf, Ibrahim Diabaté i Jaume Tovar amb un doblet cadascún, Javi Llabrés, Pau Mascaró, Víctor Lázaro, Javier Albín, David Valverde i Julen Álvarez, varen ser els autors dels gols del filial mallorquinista.
Amb aquest triomf el Mallorca B segueix líder intractable de la Tercera balear amb 83 punts. Els de Julián Robles acumulen 29 partits consecutius sense perdre a la lliga.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les noves tendències en disseny arraconen un element sostenible vinculat a la tradició arquitectònica de les Illes
Els avisos grocs per tempesta s’han reactivat a les 10.00 h, mentre els serveis d’emergències continuen treballant per recuperar la normalitat
Són dades del Ministeri de l'Interior, que afirmen que on més puja és a Inca i on baixa, a Manacor