Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
En 10 anys l'arribada d'holandesos per via aèria ha passat de 31.000 a 560.000 persones
Més de 560.000 holandesos varen volar a l’Aeroport d’Eivissa l’any passat. 10 anys abans, al 2007, només 31.000 arribaven al Codolar. Entre gener i febrer d’enguany hi ha hagut 12.000 passatgers neerlandesos a l’aeròdrom pitiús, 3.000 més que britànics, segons dades d’AENA.
Hem parlat amb dues dones residents a Eivissa i procedents dels Països Baixos per mirar de comprendre què atrau els neerlandesos fins a l’illa pitiüsa. Són Femke Rienstra, gerent de la immobiliària One Villas Ibiza, i Rosa Hamersma, resident a Sant Josep des dels 11 anys i que fa feina al negoci familiar Vinos & Co.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Es tracta del mateix home que havia sol·licitat el permís d'una crema de rostolls, però que s'ha descontrolat. Al cap de tres hores i mitja, el foc ha quedat extingit