Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'accident s'ha produït a les dues de la matinada al carrer Vara de Rei
93
Un home de 36 anys ha mort aquest dimecres de matinada després de precipitar-se des d’un setè pis a Sant Antoni de Portmany (Eivissa), segons ha informat el Servei d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).
L’avís als serveis d’urgència ha estat donat sobre les 02.00 hores al carrer de Vara de Rei, a l’altura del número 11.
En arribar, els efectius mèdics només han pogut confirmar la mort de l’home perquè presentava, segons han explicat, “lesions incompatibles amb la vida”.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores