També s'ha presentat un disc amb 50 peces de diferents agrupacions de xeremiers i flabiolers
La música de xeremies i flabiols ressonava a la plaça Major de sa Pobla, durant una nova trobada de xeremiers, emmarcada en la Fira de Lutiers. Enguany, però, és una edició especial, ja que fa 30 anys de la primera trobada.
Així s’ha homenatjat el seu impulsor, Antoni Torrens. Acompanyat d’amics i familiars ha rebut un gran reconeixement per la seva tasca de promoció i defensa de la tradició i de la cultura. I ho ha fet com més li agrada: al ritme de les xeremies i els flabiols.
En l’acte, també s’ha presentat el CD gravat durant la trobada de l’any passat, que inclou unes 50 peces d’agrupacions de xeremiers i flabiolers.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Les nou embarcacions de dijous amb 121 persones se sumen a les tres interceptades aquest divendres, amb 73 migrants més
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració