Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha presentat un disc amb 50 peces de diferents agrupacions de xeremiers i flabiolers
La música de xeremies i flabiols ressonava a la plaça Major de sa Pobla, durant una nova trobada de xeremiers, emmarcada en la Fira de Lutiers. Enguany, però, és una edició especial, ja que fa 30 anys de la primera trobada.
Així s’ha homenatjat el seu impulsor, Antoni Torrens. Acompanyat d’amics i familiars ha rebut un gran reconeixement per la seva tasca de promoció i defensa de la tradició i de la cultura. I ho ha fet com més li agrada: al ritme de les xeremies i els flabiols.
En l’acte, també s’ha presentat el CD gravat durant la trobada de l’any passat, que inclou unes 50 peces d’agrupacions de xeremiers i flabiolers.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703