El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els arquitectes Marià Castelló i Lorena Ruzafa exposen 74 peces que són parts d'edificis fets per ells mateixos
Fragments d’arquitectura és l’exposició que acull el Col·legi Oficial d’Arquitectes d’Eivissa fins al 19 de setembre. Peces d’edificis fetes per dos arquitectes de Formentera, Marià Castelló i Lorena Rufaza, que donen sortida a la seva creativitat i que han plasmat també en un llibre.
Un projecte que va començar fa sis anys quan van fer la primera peça, la finestra de Can Marianet Barber. Han creat 200 peces, 74 de les quals formen aquesta exposició, són fragments d’edificis ficats en un volum de dos litres.
Per a ells ha estat una manera de donar sortida a la seva creativitat com a arquitectes sense estar sotmesos al criteri del client. Un projecte que ha desembocat en un llibre al qual el mestre i arquitecte Jesús Rodríguez hi ha posat el text. En definitiva, tot un homenatge al patrimoni arquitectònic de Formentera.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits