Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

Amb la seva tasca de difusió de la cultura han ajudat a conservar part de les tradicions
El 1976 Maribel Torres va començar a treballar a la cadena Cope amb qui seria el seu company de vida Joan Tur. Després fundaren Radio Exit, Punto Radio, Global Radio i la TEF. Entre els records més especials, el programa “Des nostre camp”, gràcies al qual s’ha aconseguit guardar part de la història d’Eivissa i Formentera. Ara els seus fills segueixen el llegat.
Joan Tur ha rebut l’homenatge a títol pòstum. En la trobada no podien faltar les tradicions com una competició de tir amb bassetja, la presentació d’un llibre de gloses, “A tu… a jo” o les actuacions de sonadors i cantadors pitiüsos.
L’acte ha estat organitzat pel Club J.A.S.A., l’Associació Balear de Tradicions i l’Associació Mundial de Tir amb Bassetja.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases